Bagaje si transport catre Disneyland Paris

Cu aproximativ un an în urmă, am decis că voi duce copiii mei în vacanță oarecum mai măreata pentru ca fiica mea urma sa plece la facultate in toamna. Deci, după săptămâni de planificare, am trasat ruta in felul urmator: Anglia, Scoția, Amsterdam, Elveția, Austria, Franța și terminând cu trei zile la Disneyland Resort din Paris. Pentru cei dintre voi care si-ar dori o excursie la Disneyland Paris, câteva lucruri pe care sa le iei in considerare:

Pentru ca am știut că vom merge pe jos și în afara trenurilor și a pasajelor subterane cu bagajele, am intenționat sa facem fotografii cat mai frumoase cu echipament cat mai usor asa ca am plecat cu Nikon D7000 al meu si trepiedul pentru călătoria mea: Acesta a gazduit o cantitate surprinzător de mare de elemente în plus in afara de iPad, aparat de fotografiat, și lentile.

Ce ar trebui sa stiti despre transport:

Mai întâi de toate, dacă aveti ca destinatie de zbor Aeroportului Charles de Gaulle, există un serviciu de transport cu autobuzul, care este destul de rezonabil și te va ajunge la parc, în aproximativ 20-50 minute, în funcție de trafic. Trenul este destul de scump, insa este o calatorie interesanta. Trenurile de mare viteză sunt destul de scumpe, iar trenurile de mare viteză care călătoresc de la statia de la stațiune DLP sunt conduse cu TGV-ul, care deține un fel de monopol pe transportul feroviar. Cred că poate să fi fost o modalitate de a ajunge la parcurile din Paris prin intermediul metroului și a mijloacelor de transport in comun, dar a fost foarte complicat, mult mai mult timp și încă destul de scump pentru o familie de patru persoane.

Dupa ce am ajuns in Paris de la Zürich, am vrut sa economisim niște bani și să apelam la opțiuni mai ieftine de transport. Din moment ce hotelul nostru a fost lângă gara de nord am fi putut sa ne scutim cinci ore de dureri de cap și de frustrare dacă am fi avut putina inspiratie si am fi plătit pentru un tren de mare viteză direct la Disneyland Paris. După cum s-a dovedit si incapatanati fiind, am irosit două ore. Feroviarul de mare viteză este cu siguranta cea mai rapidă și mai de încredere metoda de a ajunge la stațiune, așa că, dacă vă puteți permite, nu stati pe ganduri!

Dacă nu vă puteți permite tren de mare viteză, serviciile de transport cu autobuzul au fost mult mai ieftine, dar nu exista prea multe persoane care sa stie engleza si a durat o ora pana cineva ne-a ghidat la autobuzele care pleaca spre Disneyland. Odată ce am găsit în sfârșit terminalul corect, am ajuns la stațiune în termen de 30 de minute de la sosirea autobuzului.

In caz ca va intrebati, am ajuns la Disneyland Paris prin intermediul unui site cu oferte Disneyland Paris care sunt foarte rentabile si vi le recomand cu caldura!

Leave a Reply

