Cum ne minte, ne asumam un 4 × 4 cu jante poate merge prin zapada, cu nici o problema. Am observat ca un SUV mai mare de 60.000 de euro este aproape inutil nedorita cu roti normale pe zapada sau gheata … si nu vreau sa spun nimic ca purtat.

in Spania, exista o zapada a cazut mare, paralizând partial tara in care curdles mantaua alba. in Europa, atunci când se intâmpla acest lucru, nu se intâmpla nimic . intr-adevar, Germania este inca merge in jos pe autostrada la viteza maxima, cu anvelope … caz de iarna,. Daca nu, am putea spune “acestea sunt germanii toti nebuni.”

Exista o ignoranta bestial despre anvelopele de iarna . Putini care stiu stiu, ei cred ca sunt cea mai mare parte doar pentru atunci când ninge. Nu, domnule, pentru orice parte a Spaniei in cazul in care este mai probabil sa fie sub 7 º C in timpul iernii mai sus, si sa compenseze utilizarea sa pentru securitate … dar nu scapati un singur fulg de nea .

La temperaturi scazute, chiar si in cele mai bune anvelope de vara, cu desen nou, cauciuc sau se intareste. Prin urmare, isi pierde performanta pe uscat si umed . Dar in zapada sau gheata este ca preliminar pe coji de banane in mod constant pe o podea proaspat spalate, de conducere poate deveni imposibila.

O anvelopa de iarna este “imun” la zapada prin definitie, fara a fi nevoie sa afisezi lanturi, desi Guardia Civil ne obliga sa le, ​​deoarece aceste anvelope speciale sunt substitute ale siruri de caractere. in plus, stiu ca pentru un fapt, pentru ca am dovedit ca pneurile normale + lanturi sunt intotdeauna mai rau decât iarna.

Producatori de pneuri insista asupra faptului ca, cu anvelope de iarna merg mai bine servite. in afara care doresc sa faca un profit (cum ar fi incalzirea dealeri de ulei, sau imbracaminte exterioara), sunt, de asemenea, preocupat de problema. “re primul care afla ca rotile de vara merge rau in timpul iernii, zapada sau nu .

Bine, anvelopele sunt 8-10% mai scumpe decat un echivalent de vara, si sa aiba o durata mai mica de ansamblu, dar sunt de asigurare de viata si la temperaturi scazute. macrisw comentat recent pe acest blog, care, in Volkswagen Passat cu AWD si roti de iarna doar lipsit de o lama de plug de zapada.

Poate un pic exagerat, dar cu siguranta aceasta Passat, un sedan, face mai bine pe zapada decât un teren rotile normale. “E o chestiune de aderenta limiteaza eficacitatea orice masina , fie o, 4 × 4, o masina de curse sau sedan obisnuita.

Iarna este aici. Am la alt an, sau dupa gust diferenta cu anvelope de iarna, criteriul care urmeaza sa fie luate in considerare este temperatura medie nu, zapada sau oprire zapada. La urma urmei, sunt un activ important de siguranta, dar slab apreciat de catre conducatorii auto patriotice.

in unele tari europene, este obligatorie prin lege utilizarea anvelopelor de iarna pentru camioane, venind sa se solicite o adâncime minima a profilului de pâna la 6 mm, in unele cazuri.

Conducatorii auto care nu respecta cerintele de mai sus atunci când calatoresc in aceste tari pot fi pedepsiti cu amenzi de pâna la 5.000 de euro .

Continental a dezvoltat o gama de anvelope de iarna solicitat SCANDINAVIA, pentru vehiculele comerciale grele, care are anvelopa de specialitate pentru toate axele de camioane si remorci. Aceste anvelope de iarna permit de transport de marfa de asigurare prin gheata si zapada, fara a suferi o pierdere de confort de conducere, uzura mare sau cresterea consumului. Designul a pneurilor, care au fost special configurate pentru a pozitiona arbore, iar desenul profilului se asigura performante optime si functionarea de tractiune.

Anvelope pentru vehicule comerciale SCANDINAVIA schimba desenul lor , datorita benzii de rulare din doua faze, in cursul vietii sale. Ca anvelopa poarta, de caneluri dispar, modelul benzii de rulare devine o gratie de vara anvelope la prezenta de continut cauciuc considerabil mai mare, se comporta restul vietii sale ca o anvelopa pentru conventional remorca.

Lasa-ma sa fac un pic de auto-promovare, filme experienta cu Michelin 4Matic nu suficient de rece pentru a amortiza uzat. anvelope iarna  este ca temperaturile au scazut, zapada cade si oamenii care se monteaza pentru a face unele uimitoare filme mize de tractiune montata le-a lasat peste din cabina de lac. ?iarna anvelope ? Pentru ce?

Acest lucru haideti sa vedem a fost inregistrata la sfârsitul saptamânii trecute, in Georgetown Lake, in Colorado , in cazul in care in aceasta perioada a anului si exista pinguini cu pelerina de ploaie si lacul se transforma intr-o suprafata de gheata, pe care sunt montate pista si expozitie de gunoi pe roti sumbre. si veti vedea mai jos este unul dintre ele.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: